Intertele S.A. - dostawca usług internetowych



Marketing internetowy - konsulting

wersja do wydruku
www.intertele.pl // rozwiązania internetowe / e-marketing / konsulting

Dobieramy odpowiednie narzędzia reklamy internetowej, projektujemy internetowe kampanie reklamowe i zarządzamy ich przebiegiem.

Reklama bannerowa

W ramy kampanii bannerowej wchodzi:

  • wykonanie bannerów reklamowych,
  • znalezienie odpowiednich serwisów na których będą wyświetlane,
  • analiza skuteczności kampanii.

Skuteczność reklamy bannerowej zależy przede wszystkim od możliwości dotarcia do grupy docelowej oraz od atrakcyjności kreacji reklamowej.

W niektórych sytuacjach może być to bardzo skuteczna forma reklamy.

pełna oferta

Reklama mailingowa

Reklama polegająca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy poczty elektronicznej. W ramach wykonania usługi wchodzi:

  • wykonanie kreacji reklamowej (projekt emaila) i przygotowanie treści,
  • określenie grupy docelowej,
  • znaleznienie bazy adresów email osób należących do grupy docelowej,
  • analiza skuteczności podjętych działań.

Umiejętnie przeprowadzona kampania może przynieść bardzo dobre rezultaty, należy jednak być bardzo ostrożnym - przeprowadzona nieprofesjonalnie może przynieść rezultat odwrotny do zamierzonego i zrazić klientów do firmy.

pełna oferta

Reklama fax-mailingowa

Reklama polegajaca na wysyłaniu ofert reklamowych przy pomocy faksu.
W ramy wykonywanej usługi wchodzi:

  • przygotowanie listu ofertowego
  • określenie grupy docelowej
  • przygotowanie bazy danych osób należącej do grupy docelowej
  • szczegółowe zestawienie wysłanych faksów.

Faks jest doskonałym narzędziem do przesyłania wiadomości, gdyż 99% firm posiada urzadzenie faksowe. Mailing umozliwia bezpośredni kontakt z odbiorcą, a personalizacja (imienne adresowanie) zwiększa skuteczność reklamy.

pełna oferta

Marketing wirusowy

Marketing wirusowy jest narzędziem reklamy specyficznym tylko dla internetu. Jest rezultatem połączenia ludzkiej skłonności do dzielenia się ciekawymi i przydatnymi informacjami z innymi osobami, z łatwością przesyłania informacji stworzoną przez Internet. Najprostszym przykładem zastosowania marketingu wirusowego jest opcja 'wyślij link' spotykana na wielu serwisach.

Narzędzie bardzo skutecznie w połączeniu z innymi metodami (mailing, reklama bannerowa, programy lojalnościowe). Odpowiednio zastosowane może przynieść doskonałe rezultaty.

pełna oferta