Intertele S.A. - dostawca usług internetowych



Produkcje Reklamowe

wersja do wydruku
www.intertele.pl // rozwiązania internetowe / e-marketing / produkcje reklamowe

Tworzymy efektywne narzędzia reklamy internetowej:

  • bannery auto-reklamowe i reklamowe we wszystkich formach (bannery, bilboardy, buttony, skyscrapery w formach tradycyjnych i 'expand'),
  • okienka pop-up, pop-under,
  • mailing,
  • pełnoekranowe animacje reklamowe (intersticial, toplayer)

Nasze przykładowe realizacje



Bannery standardowe [400x50 oraz 468x60]

Prostokątny element graficzny o rozmiarze 400x50 lub 468x60 pikseli i wadze do 15kB. Podstawowa forma reklamy w Internecie. Możliwość zastosowania formatów gif, jpg, flash, java oraz html.


Bannery typu "Billboard"

Mega baner o rozmiarach 750x100 pikseli i wadze do 20kB. Dużo większa powierzchnia w stosunku do klasycznego banera powoduje, że Billboard powoli wypiera z rynku najpopularniejszą formę jaką jest banner.


Bannery typu "Button"

Prostokątna forma graficzna o rozmiarach 120x60 lub 120x90 pikseli i wadze nie większej niż 8kB. Możliwość wykorzystania formatów: gif, jpg, flash, java oraz html. Mimo niewielkiej powierzchni button jest efektywną kosztowo formą reklamy w przypadku generowania reakcji bezpośredniej.


Bannery typu "Skyscraper"

Pionowa wersja banera o rozmiarach 120x600 pikseli do 20kB lub 160x600 pikseli i wadze do 25kB. Dużo większy rozmiar niż w przypadku standardowego banera oraz nietypowa pozycja (zazwcyzaj prawa strona serwisu) powodują, że skyscraper jest efektywniejszą formą reklamy.


Bannery typu "Toplayer"

Przezroczysta warstwa na witrynie w formacie flash, dająca nieograniczone możliwości ekspozycji przekazu reklamowego. Po animacji, trwającej 5-10 sekund, na witrynie pozostaje "klikalny" element, pozwalający użytkownikowi na ponowne zobaczenie animacji. Jedna z najbradziej zaawansowanych form reklamy internetowej.


Mailingi

Rozsyłane do użytkowników mailingi w formacie pozwalają na oddziaływanie na emocje potencjalnego klienta również poprzez informację wizualną.